آموزش لینک سازی خارجی

ساخت وبلاگ

امروزه دو شیوه اندیشه در مورد آموزش لینک سازی خارجی طرز اجرا بهینه سازی منفی وجود دارااست. در حالی که تعداد متعددی از تاکتیک های خاص گزینه استعمال کارشناسان بهینه سازی کلاه سیاه بسیار زیاد میباشد و نمی قدرت آن ها را در اینجا بیان کرد، در غایت همگی آنان از یک کدام از این دو ناشی می‌شود. حمله ها و کمپین های منفی seo در کل به طور فارغ کاغذ یا این که داخل شیت از در میان میروند، اگرچه یک seo منفی میتواند از هر دو استعمال نماید.

فارغ شیت
seo منفی سوا شیت فعالیتی میباشد که یک وبسایت را مقصود قرار می‌دهد، سوای اینکه مستقیماً در آن دخالت نماید. این نوع بهینه سازی منفی اکثر وقت ها با ویرایش بک لینک و پیوند یا این که نسخه برداری کردن محتوای وبسایت جاری ساختن میشود. بقیه آیتم ها دربرگیرنده ادعای نقض حق اسکن یا این که سرقت ادبی، crawler بیشتراز حد، شکاف تحلیل ها یا این که ایده ها کاذب و عمل های جعلی وب سایت میباشد. به صورت خلاصه، تاکتیک های فارغ برگه بر اعتبار یک وب سایت تمرکز می نمایند، خیر به محتوای آن.

باطن برگه
سئوی منفی درون برگه تماماً مخالف فارغ شیت میباشد: این دربرگیرنده هک شدن وب سایت و ویرایش بی واسطه آن میباشد.

زمانی که مخاطب کلاه سیاه به وبسایت حمله می نماید، قادر است محتوای برگه را تغییر و تحول داده، مجدداً نرم‌افزار robots.txt  را طرح ریزی کرده، تغییر‌و تحول مسیرهای آن را ویرایش کرده و حتی تارنما را از فهرست بندی بیرون نماید. اجرای هجوم ها روی کاغذ دشوارتر میباشد ولی می‌تواند برای سایتی ویرانگر باشد.

اشکال seo منفی فارغ ورقه
اکنون که می دانید بهینه سازی منفی چیست در پی گونه های بهینه سازی منفی فارغ شیت را پژوهش می‌کنیم.

لینک و پیوند دهی فرمایید
در بالا، این یک طریق برای تقویت مرتبه جستجوی تارنما پیش از به روزرسانی پنگوئن بود. در هسته خویش، تیم ای از تارنما های بهم پیوسته قرار داشت. هر وبسایت به هر وب سایت دیگری لینک و پیوند داشت. این فرمان منجر بهبود محبوبیت پیوند شد، که باعث به خرید بخش اعظمی از صاحبان وب سایت از آن‌ها شد. زمانی که الگوریتم پنگوئن آنلاین شد، گوگل توانست بک لینک و پیوند های ذیل مالکیت تیم را تشخیص داده و به جهت استعمال از آن ها جریمه هایی را گزینش نماید. درین مرحله بود که متخصصان seo کلاه سیاه فرصتی را برای استعمال دوباره از گروه لینک و پیوند ها دیدند. به احتمال زیاد، او‌لین حمله ها منفی seo مرتبط با به کار گیری از گروه لینک و پیوند میباشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 15:07

وسیع ترین معضل برای تعیین نشانی صفحه ها وبسایت این میباشد  آموزش لینک سازی خارجی که شما از روش اسم و لینک و پیوند تعریف‌و‌تمجید گردیده به غرض خویش میرسید یا این که نه؟

چهت نیل به اهدافتان بهتراست از نشانی‌های مطلوب در اینترنت سایتتان استعمال فرمائید. بطور نمونه درصورتی که قصد فروش محصولی را دارید، می بایست ضمن گزینش اسم مطلوب، با ساخت‌و‌ساز پیوند درست، مشتری را به ورقه درست پند نمایید.

از یک ساختار مطلوب به کارگیری فرمائید تا یوزرها چهت نیل به جنس یا این که سرویس ها گزینه نظرشان مبتلا نقص‌ نشوند. برای این عمل عالی میباشد  نشانی را با سلسله مراتب درست تعریف و تمجید فرمائید. بطور نمونه نشانی های تحت را ملاحظه کنید :

https://example.com/whiskey/irish-whiskey/jameson

https://example.com/bushmills

او‌لین نشانی بصورت منطقی میباشد به این سیرتکامل که از دامنه به مجموعه بندی و تحت گروه بندی  و آن‌گاه تولیدها را اکران می دهد. ولی  نشانی دوم از دامنه به متاع رفته میباشد. مجموعاَ مخاطبان بایستی به متاع متبوع  برسند
ولی برای به چنگ آوردن فیض خوب، به کارگیری از طریق نخستین را توصیه می‌کنیم.

۳– اجتناب از لغات و کاراکترهای اضافه
نشانی صفحه های وب سایت شما می بایست به‌سیرتکامل‌ای درج شده باشد که مخاطبان تماما متوجه شوند محتوای شیت شما در چه موضوع‌ای میباشد. برای اینگونه کاری شما نیاز به حروف یا این که کاراکتر اضافه نخواهید داشت.

بطور نمونه واژه و کلمه‌هایی مانند “و” ،”در”  یا این که  “and” ،”or” منجر میگردند کاربر گم راه گردد. پس می بایست اینگونه مواقعی را از ساختار نشانی وبسایت حذف فرمایید.

همینطور می بایست این نکته را در حیث بگیرید که افزودن یکسری جايگاه کلمه و واژه کلیدی به ساختار یک نشانی وبسایت منجر اسپم شود.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 79 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:17

آزمایش A/B به‌تیتر یکی ابزارهای اصلی seo آموزش لینک سازی خارجی تارنما و نرم افزار، یک آزمایش مطلوب برای سنجش دو ورژن از یک اینترنت‌تارنما یا این که نرم افزار میباشد که در غایت با رفتارشناسی و تجزیه و ارزیابی اخلاق یوزرها سبب بهبود تجربیات کاربری و در غایت ارتقا ترافیک تارنما و نرخ تبدیل می شود. در‌این نوشته‌علمی شمارا با ۱۵ مرحله اجرای چیره و ۴ مزیت آزمایش A/B آشنا خوا هیم کرد.

آزمایش A/B چیست؟

آزمایش A/B که از آن تحت عنوان آزمایش مقسم نیز به کار گیری می گردد نوعی تست بازاریابی میباشد که در آن شما مخاطبین خویش را تقسیم می کنید تا تغییرات یک کمپین را محاسبه کرده و گزینش نمائید کدام یک از آنان همت بهتری دارا هستند. به ذکر دیگر شما می توانید ورژن A از یک قسمت از محتوای بازاریابی را به نصفی از مخاطبین خویش اکران داده و ورژن B را به سایر آن ها نماد دهید.

برای اینکه آزمایش A/B را جاری ساختن نمائید بایستی دو ورژن متعدد از یک قسمت از محتوا را با تغییراتی روی یک متغیر ساخت نمایید. آنگاه  این ورژن‌ها را به دو کاربر با سایز شبیه نشانه داده و آنالیز میکنید که کدام یک از آن ها در عصر هنگامی معینی (عصر‌ای که به اندازه کافی در آن وقت داشته باشید تا بتوانید از حاصل خویش سود‌گیری نمایید) همت بهتری دارا‌هستند.

آزمایش A/B به بازاریابان یاری می‌نماید مشاهده نمایند که ورژن‌ای از بخشی از محتوای بازاریابی چه‌گونه در قبال ورژن دیگر سعی بهتری دارااست. در اینجا دو نوع از آزمایش‌های A/B که شما ممکن میباشد برای ارتقاء نرخ تبدیل خویش به کار گیری نمائید اورده شده میباشد:

مقاله ها مرتبط : بازاریابی نرم افزار تلفن همراه یا این که نرم افزار مارکتینگ؛ ۱۰ استراتژی گسترش نرم‌افزار‌های تلفن همراه

نمونه اولیه : آزمایش تجارب کاربری

شاید شما بخواهید ملاحظه کنید آیا قرار دادن دکمه فراخوان در بالای شیت مهم به جای این که آن را در نوار کناری بگذارید سبب میگردد نرخ کلیک روی آن ارتقاء پیدا نماید.

برای اینکه این زمینه را با آزمایش A/B محاسبه فرمائید، یک کاغذ اینترنت جایگزین دیگر ساخت فرمایید که به عبارتی تغییر‌و تحول را در آن نظر کرده باشید. این پیاده سازی جانور یا این که در دست گرفتن، نسخه A شما اسم میگیرد. نسخه B چلنجر اسم داراست. آنگاه شما این دو نسخه را به درصدی از پیش رقم خورده از بازدیدکنندگان وب سایت نماد می‌دهید. درصد بازدیدکنندگانی که هر نسخه را مشاهده می‌نمایند بایستی شبیه باشد. بدانید به چه شکل به آسانی یک مولفه از اینترنت‌تارنما خودتان را با HubSpot’s Marketing Hub  آزمایش A/B فرمایید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:59

برچسب های متا نوعی برچسب HTML میباشد آموزش لینک سازی خارجی که داده ها مرتبط با برگه سایت را در دست موتورهای کاوش قرار میدهد. همینطور متا تگ ها قطعه های خاصی از متن و محتوای یک وب سایت می باشند که خلاصه ای از یک برگه اینترنت را ارائه می‌دهند.

در واقع بر چسب های متا اطلاعاتی را در خصوص برگه اینترنت جانور در پوشه HTML  ارائه میدهند. این داده ها “فراداده” نامیده میگردد و گرچه در خویش کاغذ اکران داده نمی‌شود، ولی برای موتورهای کاوش و خزنده های اینترنت قابل تلاوت میباشد.

برچسب های متا میتواند دربردارنده اطلاعاتی باشد که به موتورهای کاوش و بقیه سرویس ها فنی امداد می نماید وبسایت شما‌را نسخه برداری نمایند تا بفهمد در زمینه ی چه چیزی میباشد و آیا رسمی میباشد یا این که خیر! موتورهای کاوش مانند گوگل برای فهم و شعور داده ها مازاد در باب برگه اینترنت از فراداده های متا تگ ها به کار گیری می نمایند. آن‌ها میتوانند از این داده ها برای هدف ها سکو بندی، اکران اسنیپت در نتیجه ها کاوش به کار گیری نمایند و گه گاه می‌توانند از برچسب های متا دیده پوشی نمایند. هر مجال که کسی پیوندی را در شبکه های عمومی، پیام رسانی یا این که در اپلیکیشن چت تجاری شما به اشتراک بگذارد، اکثر اوقات داده های متا تگ ها نمایش داده می شود.

 

متا تگ ها چه‌گونه بر نرخ کلیک یک بیزنس تأثیر می‌گذارند؟
تیتر و برچسب توضیحات متای شما پوشش و ظواهر برگه اینترنت شما‌را ساخت می نماید. آن‌ها اولی برداشت بازدیدکنندگان از وبسایت شما میباشند. همان گونه که پیش از اینً بیان شد، متا تگ ها جزئیات بیشتری درخصوص تارنما شما به موتورهای کاوش و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. می قدرت آنها‌را seo کرد تا مهم‌ترین موادتشکیل دهنده محتوای شما‌را پررنگ کرده و سایت شمارا در نتیجه ها کاوش مرتبه بندی نماید.

موتورهای کاوش به صورت فزاینده ای برای یک تجربیات کاربری بهتر بها قائل می باشند و متا تگ ها می‌توانند اعتقاد و باور نتیجه ها نمایند که تارنما شما به شایسته ترین وجه ممکن درخواست استفاده کننده را برآورده می نماید. برچسب های متا اطلاعاتی درباره تارنما شما و مواقعی که اشخاص می بایست بدانند را به طور خلاصه و اثرگذار ارائه میدهند.

بعضا از اشکال برچسب های متا به ساختار ورقه مربوط می گردند و به طریق ای شغل می نمایند که وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش باشد. حتی بعضا از آنها به موتورهای کاوش می‌گویند که کدام نصیب از ورقه شما اصلی میباشد و از کدام نصیب می بایست دیده پوشی کرد. در شرایطی‌که می‌خواهید بدانید نرخ کلیک چیست نوشته ی علمی زاکت در ارتباط با ctr را قطعا بخوانید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 15:49


پیوند سازی فرنگی چیست؟ و در چه مواقعی کاربرد دارااست؟

 

بهینه سازی یک پروسه غامض میباشد که نصیب‌ های مختلفی دارااست و آموزش لینک سازی خارجی نیاز میباشد که هر قسمت آن به طور تخصصی تحقیق و صورت بپذیرد. لینک و پیوند سازی فرنگی مقوله ای میباشد که با بسط محتوای مو جود در اینترنت پدیدآمد و در سعی میباشد تا رابط در بین تارنما های متفاوت را شناسایی کرده و شایسته ترین سود را به یوزرها علامت دهد. در شرایطی که نمی دانید لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟ و چه کاربردهایی دارااست؟ تا انتهای این نوشته پارسه اینترنت با ما یار باشد.

لیست عناوین: [پنهان]

1 پیوند فرنگی یا این که (exteal link) چیست؟
2 مزایای لینک و پیوند سازی فرنگی
2.1 1- بهبود مرتبه
2.2 2- امداد به موتور کاوش برای شناسایی قضیه هر ورقه
2.3 3- استحصال اعتبار
2.4 4- ارتقاء ترافیک
3 برای لینک و پیوند سازی فرنگی به چه معیارهایی بایستی اعتنا داشته باشیم؟
3.1 1- وب سایت مرتبط باشد
3.2 2- اعتبار
3.3 3- پیوند فله ای نخرید
3.4 5- از تارنما های متنوع لینک و پیوند بگیرید
3.5 6- از وب سایت های فعال پیوند اخذ فرمائید
3.6 7- تناسب فالو و نوفالو را رعایت فرمایید
لینک و پیوند فرنگی یا این که (exteal link) چیست؟
به لینکی که از یک وبسایت دیگر به وب سایت شما داده شد‌ه‌است پیوند فرنگی گفته میگردد. در واقع این پیوند از وبسایت خویش شما نشات نگرفته میباشد و معمولا روی آن در دست گرفتن متعددی ندارید. همینطور ممکن میباشد شما به یک وب سایت دیگر لینک و پیوند بدهید که در‌این حالت لینک و پیوند برای سایتی که به آن لینک و پیوند داده اید پیوند فرنگی محسوب گردد.


مزایای لینک و پیوند سازی فرنگی
پیوند سازی فرنگی یکی‌از متداول ترین طریق جذب کاربر میباشد که امداد می نماید که اشخاص از تارنما های دیگر به وبسایت شما وارد شوند. موردها تحت مهمترین مزایای پیوند سازی فرنگی می‌باشند:

1- بهبود سکو
با پیاده سازی یک وب سایت درآمد به سوی شما جاری نخواهد شد و می بایست از طریق های seo برای دستیابی جايگاه و جذب کاربر به کار گیری فرمایید. لینک و پیوند فرنگی به شما امداد می نماید که در گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش مرتبه بهتری دستیابی نمائید. استحصال مرتبه عالی متساوی میباشد با فروش و درآمد بیشتر.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:19


پیوند سازی را میتوان پربحث ترین زمینه در seo دانست و نظرها ضد‌و‌نقیض آموزش لینک سازی خارجی اکثری در زمینه‌ی اثر بک لینک و پیوند بر seo و استراتژی اجرای آن وجود دارااست. در‌این نوشته ی علمی کوشش می‌کنیم آغاز دریابیم بک لینک و پیوند چیست و بعداز آن تحقیق کنیم چه تاثیری بر seo تارنما ما خواهد داشت.

پیوند سازی یا این که دستیابی بک پیوند فرایند اخذ پیوند از دیگر وب سایت های اینترنتی برای وب سایت خودمان میباشد. مراد ما از لینک و پیوند متن یا این که تصاویری می باشند که با کلیک بر روی آن‌ها استفاده کننده به برگه دیگری در وب انتقال می یابد. ربات های گوگل مجال تحقیق یک برگه لینک و پیوند های جانور در آن را نیز تحقیق کرده و به‌این صفحه ها پیوند گردیده مراجعه میکنند. به همین صورت مسیر حرکتی ربات گوگل در وب صورت می گیرد.

معرفی گونه های بک پیوند و اثر آن ها بر seo
نمایشگر کلیپ

00:00
00:00


بک لینک و پیوند انوع مختلفی دارااست و به لیک لینک و پیوند فالو و نوفالو و پیوند داخلی و فرنگی تقسیم میگردد. درین نصیب آغاز درمیابیم بک لینک و پیوند چیست آن‌گاه اثر آن ها بر seo را می شناسیم.
پژوهش بک پیوند های مو جود در یک ورقه یکی مسیرهای مهم گوگل برای یافتن و ایندکس کردن صفحه ها تازه در وب میباشد. ضمن این تعداد و چگونگی بک لینک و پیوند ها بر سکو بندی حاصل گوگل اثر بدون واسطه دارااست. به عبارت دیگر ربات گوگل شیت را رسیدگی کرده و براساس پیوند های جانور در آن قیمت و اعتبار صفحه ها پیوند گردیده را تشخیص می‌دهد.

هرچقدر تارنما های بیشتر و معتبرتری به صفحه ها شما لینک و پیوند داده باشند شانس شما برای استحصال رده در نتیجه ها گوگل بیشتر شود.

در شرایطی که هنوز با معنی seo آشنا نشدید توصیه می کنیم محرمانه مقاله‌ها فراگیری بهینه سازی تازه کار را از آغاز دنبال فرمائید و یا این که به نوشته‌علمی بهینه سازی چیست مراجعه‌نمایید.


تفاوت لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی
سوژه لینک و پیوند سازی به دو قسمت اساسی لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی تقسیم می شود که تفاوت های مهمی با هم دارا هستند. لینک و پیوند سازی داخلی یعنی ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند در میان صفحه ها یک وب سایت. یعنی چنانچه کاغذ ای از وبسایت شما به برگه ای دیگر از تارنما شما پیوند داده باشد پیوند داخلی تاسیس شده است البته در شرایطی‌که لینک و پیوند از وب سایت دیگری به یک کدام از صفحه ها وبسایت شما ساخت و ساز گردیده باشد یک پیوند فرنگی یا این که بک لینک و پیوند برای شما ساخته شده است.

در‌این نوشته‌ی‌علمی بیشتر به مفاهیم لینک و پیوند سازی فرنگی می پردازیم البته با تحقیق نوشته‌ی علمی لینک و پیوند سازی داخلی چیست می توانید با مفاهیم و تکنیک های مربوط به آن بیشتر آشنا گردید.

تفاوت بک پیوند فالو و نوفالو
لینک و پیوند ها را میتوان از منظری دیگر نیز گروه بندی نمود. هر پیوند به طور پیش فرض Dofollow محسوب می‌شود مگر آنکه در کد HTML آن از خصوصیت Nofollow مصرف شده باشد. هنگامی که ربات گوگل یک بک لینک و پیوند نوفالو را مشاهده میکند قیمت و اعتباری به کاغذ مقصود منتقل نمیکند.

گوگل در سال ۱۹۹۰ معنی پیج رنک را معرفی کرد و در آن مجال تعداد بک پیوند های یک سایت اثر بسیار متعددی بر جايگاه بندی آن در حاصل گوگل داشت. متخصصین بهینه سازی و مدیران سایت ها از این نکته به کار گیری کردند و با تکنیک هایی مانندن تبادل پیوند یا این که خرید بک پیوند عملکرد کردند تا منزلت خویش در حاصل کاوش را بهبود دهند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:24


بهینه سازی وب سایت از دو نصیب آموزش لینک سازی خارجی بهینه سازی داخلی (onpage سئو) و سئو آف پیج (offpage) تشکیل میشود. سئوی آف پیج به تیم اقداماتی گفته می گردد که در آن شما می توانید با استعمال از وبسایت‌های دیگر جايگاه وب سایت خویش را در موتور جستجو گر گوگل بهبود اعطا کرد. درین نوشته ی علمی با ۲۵ تکنیک offpage seo وبسایت آشنا خوا هیم شد.


سئوی آف پیج چیست؟


شما ممکن میباشد در طی بهینه سازی کردن وب سایت خویش به پیوند‌ها تامل کرده باشید. پیوند‌گذاری قسمت غیرقابل انکاری از offpage seo وب سایت است ولی مجموع آن وجود ندارد.

سئوی آف پیج وبسایت به کل شغل‌هایی که در فارغ وب سایت شما حادثه می‌ افتد تا مرتبه‌بندی وب سایت شما‌را ارتقا دهد و بهینه سازی بهتری برای تارنما شما بسازد اشاره داراست. که‌این کار‌ها دربرگیرنده لینک و پیوند‌ها، استراتژی‌های شبکه‌های‌عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و غیره می‌گردد.

مثلا، چنانچه یک پست وب لاگ خوب بنویسید و یک اینفلوئنسر پیوند آن را در کاغذ خویش قرار دهد درواقع شما با به کار گیری از اینفلوئنسر مارکتینگ یک عمل seo سوا وب سایت جاری ساختن داده‌اید.

ولی پرسش حقیقی وواقعی اینجاست که آیا seo فارغ وب سایت به سکو‌بندی وب سایت شما در نتیجه ها موتورهای کاوش امداد می‌نماید؟

درواقع seo سوا وب سایت به موتورهای کاوش مانند گوگل میگوید که دیگرافراد چه رمانتیک نسبت به اینترنت‌وب سایت شما دارا‌هستند. هرچه پیوند‌های کیفیت بالا و نظراتی مثبت بیشتری در تارنما شما تصویب خواهد شد احتمال اینکه گوگل وبسایت شما‌را در درجه‌بندی بالاتری در نتیجه ها کاوش قرار دهد بیشتر میباشد.

توصیه اینترنت راز: استراتژی بهینه سازی در ۱۱ قدم در سال ۲۰۱۹

استراتژی‌های سئوی فارغ تارنما
۱.داشتن استراتژی لینک و پیوند‌دهی داخلی در استراتژی سئوی آف پیج وب سایت
آیا میخواهید بک‌لینک و پیوند‌های بیشتری بگیرید؟ برای این خواسته نخستین می بایست لینک و پیوند‌های داخلی خویش را بهبود داد. یک استراتژی پیوند‌ سازی داخلی حاذق وب سایت شمارا برای لینک و پیوند‌های فرنگی مهیا می‌نماید. در اصل این عمل تاثیری مانند قیف داراست. در حالتی که کسی از روش پیوند برگشتی یا این که بک‌پیوند به وبسایت شما بپیوندد شما می بایست مطمئن گردید که کاغذ وبسایت شما با صرفه شد‌ه‌است تا او‌را به صفحه های دیگر تارنما هدایت نماید. استراتژی seo سوا وب سایت شما بایستی دربرگیرنده یک استراتژی لینک و پیوند‌دهی کار کشته داخلی باشد.

۲.داشتن یک استراتژی بک‌لینک و پیوند توانا
شما بایستی برای داشتن یک seo فارغ وب سایت کارکشته استراتژی بک‌پیوند قدرتمند داشته باشید و پیوند‌های برگشتی توانمند و باکیفیتی را برای وب سایت خویش اخذ فرمایید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:39


Disavow کردن بک پیوند ها این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا آموزش لینک سازی خارجی به راحتی بتوانید به حذف بک لینک و پیوند های اسپم و مخرب وبسایت خویش مبادرت نمایید. می بایست دقت داشته باشید که حذف بک پیوند‌ها یکی‌از اقدامات اساسی و حساسی میباشد که در‌صورتی‌که خطا صورت پذیرد، قادر است درجه وب سایت شما‌را در نتیجه ها گوگل جابجا نماید و حتی از حاصل حذف نماید. پس سفارش میگردد که در‌صورتی‌که تخصص کافی دراین مورد ندارید از یک دارای تخصص بهینه سازی امداد بگیرید. این ابزار به‌شکل بدون‌پول در دست سئوکاران و مدیران وب سایت‌ها قرار گرفته میباشد. پیش از هرچیز بایستی به تصویب تارنما در سرچ کنسول گوگل مبادرت نمائید.

فهرست مطالب Disavow کردن بک پیوند های مخرب
ابزار Disavow گوگل چیست؟
پیوند اسپم چیست؟
چه طور بک پیوند های مخرب/اسپم را شناسایی کنیم؟
چه گونه لیست تارنما‌های اسپم را برای Disavow کردن مهیا کنیم؟
Disavow کردن بک پیوند ها
جایگزینی، دانلود و غیرفعال کردن Disavow Tools
ابزار Disavow گوگل چیست؟
ابزار Disavow گوگل یک ابزار بدون پول میباشد که به وسیله کمپانی گوگل پیاده سازی و پیاده‌سازی شد‌ه‌است. با امداد این ابزار شما می توانید بک پیوند های مخربی که به سمت تارنما شما ارسال گردیده‌است را حذف فرمائید. با Disavow کردن بک پیوند های مخرب، تارنما شما از وبسایت‌های مخرب حذف نمی شود، و گوگل متوجه میشود که وبسایت مبدا دیگر اثر منفی بر وب سایت شما ندارد.

با این شغل خلال اینکه به بهبود بهینه سازی وبسایت خویش امداد می کنید، اعتبار وبسایت خویش را بالا برده و میتوانید در نتیجه ها گوگل جايگاه‌های بهتری داشته باشید.

لینک و پیوند اسپم چیست؟
پیوند‌های اسپم یک‌سری لینک و پیوند‌های نامعتبر و مخربی میباشند در شرایطی‌که به سمت وب سایت شما لینک و پیوند بدهند، به اعتبار و جايگاه تارنما شما نزد گوگل زخم میزنند. طرق متفاوتی برای ساخت پیوند‌های اسپم وجود داراست. تارنما‌هایی در فضای وب وجود دارا هستند که تنها دارنده پیوند‌های انبوهی می باشند که به تارنما‌های متعدد لینک و پیوند می دهند. این انبوه‌سازی لینک و پیوند‌ها از تارنما‌های متفاوت می تواند به اعتبار تارنما‌های لینک و پیوند گردیده جراحت بزند. مخصوصا تارنما‌های جدید احداث که در شرایطی‌که مدیران آن وب سایت‌ها از ابزار Disavow گوگل به کار گیری نمایند، می توانند وبسایت خویش را نجات دهند.

به چه شکل بک لینک و پیوند های مخرب/اسپم را شناسایی کنیم؟
آغاز بایستی بک پیوند های وب سایت خویش را پیدا فرمایید. برای این شغل میتوانید وارد سرچ کنسول خویش گردیده و از نصیب تولزبار سمت چپ «Links» را تعیین نمائید.


Search Console Links
در مرحله سپس وارد قسمت «Top linking sites» گردید. درین نصیب لیستی از تارنما‌هایی که به تارنما شما پیوند داده‌اند را میتوانید ببینید. برای کشف کردن تارنما‌های مخرب به مفاد تحت دقت فرمائید:

تارنما‌هایی که دارنده Spam Socre بالا میباشد. شما می توانید با به کار گیری از پلاگین Moz واحد سنجش Spacm Score یک وب سایت را متوجه گردید. هویدا میباشد که هرچه این عدد به صفر مجاورت‌خیس باشد، عالی میباشد.
وب سایت‌هایی که دارنده لینک و پیوند‌های انبوه می باشند.
وبسایت‌هایی که به‌شکل طبیعی بک پیوند ساخت‌و‌ساز نشده و دارنده محتوای غیرمرتبط با مورد تارنما شما دارا‌هستند.
وبسایت‌هایی که دارنده قضیه غیرمرتبط با تارنما شما می باشند.
وب سایت‌ها +۱۸ که ممکن میباشد در آن وبسایت‌ها اشخاص دیگری برای وبسایت شما بک پیوند ساخت کرده باشند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 105 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:56


همان گونه که می دانید امروزه بعد از ظهر وب و تکنولوژی است و وبسایت ها آموزش لینک سازی خارجی و وب لاگ های اکثری چه به لهجه فارسی و چه به لهجه های فرنگی وجود دارا هستند که فقط در قضیه ساخت محتوا کار دارا‌هستند و کار خاص دیگری را اعمال نمی دهند.

این یک زمان گرانقدر برای شما به حساب آورده می شود که با ارسال درخواست همیاری با آنان و یا این که خرید وبسایت آن‌ها با صاحبان آنان وارد رای زنی گردیده و یا این که با خرید تارنما و یا این که تحت عنوان تالیف کننده با آنان همیاری داشته باشید و بتوانید به طور ماهانه و یا این که هفتگی یک مقاله با بک لینک و پیوند هایی به تارنما خویش در وبسایت مرجع قرار دهید.

بخش اعظمی از اشخاص بر این نظریه میباشند که‌این شغل بسیار مشقت بار است چون وبسایت هایی که از این قبیل امور جاری ساختن دهند بسیار معدود پیدا میگردند ولی می بایست به شما این نوید را بدهیم که تعداد تارنما هایی از این قبیل روز آپدیت در درحال حاضر ارتقاء میباشد. شما می‌توانید به کاوش در دیرین ترین خدمت وبلاگدهی تعداد متعددی از این قبیل وب لاگ ها پیدا نمایید که بها توسعه و گسترش و همیاری را دارا‌هستند و حاضرند بلاگ خویش را در مشت شما قرار دهند.

۳- رای زنی با اشخاص شاخص در محدوده مورد تارنما
در‌صورتی‌که در موضوع ای منحصر و خاص درگیر به عمل می‌باشید نیاز میباشد که اشخاص صاحب و مالک اسم در آن مورد را پیدا فرمائید و یک گفتگو با وی ترتیب دهید این رای زنی می‌تواند به طور تلفنی و یا این که حضوری باشد آن گاه می‌توانید متن این مذاکره را در وبسایت خویش قرار دهید مطمئن باشید چیزی نمیگذرد که شهرت وی اشخاص متعددی را به سمت تارنما شما می کشاند.

بعضا اشخاص می باشند که می گویند این شغل دشوار میباشد و نمیتوانم با فردی رای زنی ای داشته باشم و یا این که وقت تصاحب کردن از آن فرد بسیار طاقت فرسا میباشد. ولی می بایست بدانید که در صورتی چهت نیل به مراد ی خویش کارایی فرمایید مطمئن باشید که فرد متبوع با شما همیاری خواهد کرد.

یکی از دیگر از طریق ها این است که گفتمان اشخاص صاحب و مالک اسم فرنگی یا این که حرف های آنها در همایش ها را تبدیل به یک خبر داغ فرمائید. مطمئن باشید با تکرار این امور عده ای که بدین رای زنی ها علاقمند می‌باشند شمارا تحت عنوان منبعی از مذاکره های داغ حصول و کارتان برای یوزرها اینترنتی تعریف و تمجید کرده و شهرت شما بین آن‌ها پخش میشود.

۴- پست مهمان را در تارنما خویش فعال نمایید
بعضی از وب سایت ها این قابلیت را برای یوزرها قرار می‌دهند که سوای عضویت در وبسایت مطلبی را در وبسایت درج نمایند. از همین رو نیاز میباشد که شما پست مهمان را در تارنما خویش فعال فرمائید. چون این فعالیت سبب ساز میگردد وبسایت به صورت دایم بروزرسانی خواهد شد. اعمال این شغل در کنار بلاگ نویسان تارنما خودتان می‌تواند وبسایت شما‌را برای مدام بروز نگه دارااست.

در حالتی‌که با خویش فکر می کنید چرا اشخاص بایستی در تارنما شما مقاله بنویسند می بایست به شما بگوییم که در صورتی شما بتوانید به یک وبسایت دارای اعتبار و بهتر تبدیل گردید این علت را در بلاگ نویسان ساخت‌و‌ساز میکنید تا با تایپ کردن مقاله در وبسایت شما رزومه بسیار نیکی برای خویش بسازند. تارنما ویرگول یک کانال اجتماعی فارسی میباشد که شما میتوانید در آن تحت عنوان تالیف کننده عمل نمایید.

بایستی به همگی ی افرادی که می‌گویند این فعالیت پاسخ نمی دهد بگوییم که شما جز تنبلی عمل دیگری بلند نبوده و حتی حاضر به آزمون به هیچ روشی نیستید. مطمئن باشید در صورتیکه این نحوه را آزمون فرمائید در کمتر از یک سال ۵ وب لاگ نویس بسیار عالی در وب سایت خویش خواهید داشت.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 14:34


لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟ نوعی از لینک میباشد که رابطه در میان آموزش لینک سازی خارجی یک دامنه با دامنه ای به غیر از خودش را برقرار کند. همان دیگر درصورتی که یک سایت به یک سایت دیگر پیوند دهد به آن پیوند سازی فرنگی گفته می‌گردد. نقطه مقابل پیوند سازی فرنگی، پیوند سازی داخلی میباشد یعنی در‌حالتی که یک شیت از یک وب سایت به شیت دیگر در به عبارتی سایت لیینک دهد، به آن لینک و پیوند سازی داخلی گفته می‌گردد. به دنبال خصوصیت های لینک و پیوند سازی فرنگی کیفیت عالی را برایتان تشریح خوا هیم کرد.

1.پیوند بایستی تحریریه یا این که eaed باشد
مضمون‌ کلی این عبارت این میباشد که برای ساخت و ساز لینک برای وبسایت به هیچ وجه هزینه ای را پرداخت نکنید ، حتی مبادله فرآورده یا این که تبادل پیوند نیز با جریمه گوگل یاور میباشد و شما می بایست به طوری محتوای خوب ساخت فرمایید تا دیگر تارنما ها خودشان به شما پیوند دهند.

2.لینک ها را از تارنما های دارای اعتبار اخذ نمایید
تارنما های دارای اعتبار تارنما هایی میباشند که domain authority بالایی دارا‌هستند. برای اینکه معیار دو‌مین اتوریتی را به دست آورید میتوانید از ابزار ماز استعمال فرمایید. پیوند هایی که از تارنما های معدود اعتبار گرفته میشود قیمت چندانی ندارند.

3. مقدار لینک و پیوند ها را به گذر زمان فرصت بیشتر فرمائید
زمانی که آغاز به لینک و پیوند سازی فرنگی میکنید بسیار اصلی میباشد تا این مراحل را آهسته و با گسترش ادامه دهید. از ساخت و ساز لینک و پیوند های زیاد به طور ناگهانی پرهیز کنید. مقدار پیوند ها می بایست به گذر زمان ارتقاء یابد

4. لینک از وب سایت های مرتبط
موردنیاز میباشد پیوندی که به وب سایت شما داده می‌شود از سایتی مربوط به حوزه کاری وب سایت شما گرفته خواهد شد.

5. به کار گیری از انکر تکست
به کارگیری از انکر تکست متعددی به خودی خویش شک و تردید برانگیز است.با این وجود به کار گیری بیشتراز حد از لغت ها کلیدی در انکرتکست میتواند اثار جبران نا پزیری داشته باشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:23


شناخت با لینک و پیوند های Follow و NoFollow (UGC و sponsored)
پیوند‌ها قسمت مهمی از seo می باشند. سوای لینک و پیوند، گوگل آموزش لینک سازی خارجی یا این که هر موتور جستجوی دیگری، نمی‌تواند صفحه های شما‌را پیدا نماید. البته بعضی اوقات پیش می آید که نمیخواهید گوگل لینکی که در برگه‌تان قرار داده‌اید را دنبال نماید. یا این که میخواهید اعلام نمائید که یکی پیوند‌هایتان حامی مالی گردیده یا این که به وسیله یکی‌از یوزرها به برگه‌تان اضافه شده است.

چرا بایستی این‌عمل را بکنید؟ و چه‌گونه؟ این‌ها سوالاتی می‌باشند که در‌این نوشته‌ی‌علمی در ارتباط آن خوا‌هیم ذکر کرد. با تریبون یاور باشید.

درین نوشته‌علمی با مطالب ذیل آشنا میشوید:
پیوند‌ها و اثر آنان در بهینه سازی
هنگامی به یک تارنما دیگر پیوند کرده‌اید، موتورهای کاوش ممکن میباشد این برداشت را بکنند که شما آن شیت را پذیرش میکنید. این‌طور در حیث بگیرید که انگار به آن‌ها “رأی” داده‌اید. هنگامی ورقه‌ای تعداد رأی‌های متعددی از سمت وب سایت‌های دارای اعتبار و با authority بالا داشته باشد، در ورقه حاصل گوگل، مرتبه بالایی حصول می‌نماید. این مورد پیوند‌ها را تبدیل به ارزشی هم اندازه پول می‌نماید.

به همین خیال و خاطر یک استراتژی seo بهتر بایستی دربرگیرنده این باشد که چه محتواهایی ساخت خواهد شد، چه بازاریابی و رپورتاژ اطلاع رسانی صورت پذیرد تا دیگر تارنما‌ها ترغیب شوند به سایت شما لینک و پیوند بدهند. در حالتی‌که تا به درحال حاضر درباره پیوند بیلدینگ استیناف نداشته اید، سفارش میکنیم نوشته‌ی‌علمی فراگیری پیوند سازی داخلی را از دست ندهید.

پیوند سازی

در پیشین یکی طریق‌های رایج برای seo، فراهم کردن پیوند‌های مبلغی بود. که ولی پس از تکثیر الگوریتم پنگوئن گوگل، دیگر راه درستی وجود ندارد. به دلیل آن که ممکن میباشد به راحتی در گیر پنالتی گوگل گردید. حال اساسی میباشد که در وبسایت‌تان پیوند‌سازی همگی‌جانبه‌ای اجرا دهید که به مخاطبین‌تان یاری دهد به منابع گوناگون و محتواهای دیگر نیز دسترسی داشته باشند.

به گفته گوگل لینک و پیوند سازی فرنگی یکی سه فاکتور اصلی برای بالا بردن مرتبه هر اینترنت‌وب سایت به شمار می‌رود. آشنایی گونه های پیوند‌ها و به کارگیری از آن ها در پیوند بیلدینگ به شما یاری می‌نماید که‌این وظیفه سئویی را خوب جاری ساختن دهید و به امداد آن منزلت وبسایتتان را بهبود اعطا کرد.

از بی آلایش‌ترین تگ‌های HTML می‌اقتدار به لینک و پیوند نوفالو (rel=nofollow) و لینک و پیوند فالو (rel=follow) اشاره نمود. این دو نوع لینک و پیوند از مهمترین پیوند‌های بهینه سازی میباشند و فهم و شعور ظریف آن ها بسیار اساسی میباشد. عنایت ادراک این پیوند‌ها نیز از وقتی بیشتر شد که گوگل تصمیم گرفت تغییراتی در فهم خویش از لینک و پیوند‌های نوفالو ساخت و ساز نماید.

به این ترتیب می بایست بدانید که تارنما‌های دیگر از چه نحوه‌هایی می توانند به شما پیوند دهند و هر کدام از این پیوند‌ها چه مضمون‌ و ارزشی برای گوگل داراست. درین نوشته ی علمی به شما خوا هیم اعلام‌کرد هر یک از این پیوند‌ها چه معنایی میدهند و چه گونه به شما امداد می‌نمایند که درجه سایتتان را ارتقاء دهید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 14:17


ساخت و ساز میکروسایت یا این که وب لاگ می تواند یک استراتژی توانا برای آموزش لینک سازی خارجی ساخت بک لینک و پیوند برای اینترنت‌تارنما مهم شما باشد. این تکنیک seo کلاه خاکستری میتواند جايگاه موتورهای کاوش را فارغ از پایین پا گذاشتن قانون ها گوگل، بهبود بخشد.

در‌این طریق می توانید از بک لینک و پیوند‌های با کیفیت عالی به کار گیری فرمائید، چون در اختیار گرفتن بدون نقص محتوا را بر عهده دارید. اینترنت‌تارنما یا این که بلاگ شما نباید دارنده محتوای تکراری باشد. محتوا بایستی گرانبها و مرتبط باشد تا جايگاه شما ارتقاء یابد.

۱۰- لینک و پیوند‌سازی با به کارگیری از Web 2.0

Web 2.0 به محتوای پویایی اشاره داراست که میتوانید برای بهبود چگونگی و رابطه، آن را آپ دیت نمایید. صفحه های ویکی پدیا، Quora و Medium، ویرگول، بلاگفا و… مثال‌هایی از Web 2.0 می باشند.

در‌حالتی که به‌دنبال این می باشید که خویش را تحت عنوان یک کارشناس در موضوع تخصصی‌تان معرفی فرمایید، بایستی به صورت فعال با یوزرها در‌این سیستم دلیل رابطه داشته باشید. این فرمان با ارتقای شرکت کردن یوزرها میتواند به بهبود سئوی تارنما شما یاری دهد. این شغل سبب می شود ترافیک بیشتری به اینترنت‌وبسایت‌تان وارد گردد.

آیا بهینه سازی کلاه خاکستری به مرتبه اینترنت‌تارنما شما یاری می‌نماید؟
آری، تکنیک‌های seo کلاه خاکستری می توانند به جايگاه اینترنت‌وب سایت شما در موتورهای کاوش یاری نمایند. ولی چندان پیشنهاد نمیشود از این تکنیک‌ها استعمال نمایید. در صورتی تمایل به به کار گیری از ‌آن‌ها‌را دارید، سفارش می کنیم به نکات که توضیح دادیم، پایبند بمانید.

به خیال داشته باشید که در میان این استراتژی‌ها و بهینه سازی کلاه سیاه مرز بسیار باریکی وجود دارااست. بدین ترتیب مدام بایستی مطمئن گردید که شیوه‌های شما سرگرم تکنیک‌های کلاه سیاه نمی شود. به حافظه داشته باشید که گوگل میتواند اینترنت‌وب سایت شمارا به جهت استعمال از استراتژی‌های کلاه سیاه جریمه نماید و این رخداد بدون‌شک برای‌تان با ضررهای بسیار همدم خواهد بود.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:59


«کارتان را آغاز نمائید؛ عموم خودشان متوجه چگونگی عمل شما میگردند و به سمتتان خواهند آمد.» آموزش لینک سازی خارجی اینگونه تصوری شاید در قبل محلی از اِعراب داشت، البته در بازار پر‌از حریف بعدازظهر حاضر و به‌خصوص در دنیای بازاریابی دیجیتال نمی‌تواند جایگاهی داشته باشد.

در جهانی که رقابت در هر عرصه‌ای که فکرش را بکنید در آن موج میزند، می بایست فعال باشید و خیر منفعل؛ و در عالم آنلاین این یعنی که بایستی مدرس و قهرمان بهینه سازی باشید.

ساخت و تکثیر محتوای جالب و کاربردی میتواند شایسته ترین گام برای آغاز باشد، ولی کفایت نمیکند؛ عموم برای استعمال از آن محتوای دیدنی و کاربردی در دفعه نخستین می بایست بتوانند اینترنت‌وب سایت شما‌را پیدا نمایند؛ بدین ترتیب می بایست مسیر را برای آنها هموار فرمایید و علائم قابل قبولی را در مسیرشان قرار بدهید.

این به‌اصطلاح روش‌سازی و هدایت در فضای مجازی به «پیوند»، لینک و پیوند و بازهم پیوند تفسیر می شود. به‌هرحال، پیوند عملاً به عبارتی چیزی میباشد که عموم را از موتورهای کاوش، وبسایت‌ها و کانال‌های اجتماعی گوناگون به سمت اینترنت‌وب سایت شما هدایت می‌نماید و دقیقاً به همین برهان میباشد که هر کناره از وب، از بلاگ‌ها گرفته تا پست‌های کانال‌های اجتماعی، آکنده‌از لینک و پیوند میباشد. وجود این پیوند‌ها مزایا و منافع گوناگونی را برای اینترنت‌وب سایت شما به ارمغان میاورد، لذا درین مقاله عملکرد می کنیم تا شما‌را با معنا چیزی به اسم «بک پیوند» و بک لینک و پیوند سازی آشنا کنیم.

نوشته ی علمی مرتبط: پیوند سازی داخلی و لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟

 

 

 
نصیب اولیه: شناخت با بک پیوند
به گویش بی آلایش، وقتی‌که یک اینترنت‌تارنما به یک اینترنت‌وبسایت دیگر پیوند می دهد، یک «بک پیوند» تاسیس شده است. به بک لینک و پیوند، inbound link یا این که لینک و پیوند «ورودی» هم گفته می گردد، چون سبب می گردد که عموم «وارد» وبسایت شما شوند. Exteal link یا این که پیوند فرنگی هم یک کدام از دیگر از عنا وین بک لینک و پیوند میباشد و وجه تسمیه آن هدایت یوزرها به «بیرون» از اینترنت‌سایتی میباشد که در آن حضور دارا‌هستند. بک پیوند یک کدام از ارکان اساسی در بهینه سازی به حساب می‌آید.

به عنوان مثالً به لینکی که در واپسین گزاره جمله بالا به کلمه و واژه «seo» اضافه کرده ایم اعتنا نمائید. این یک لینک و پیوند داخلی میباشد، البته در حالتی‌که همین پیوند را به یک تارنما دارای اعتبار دیگر می‌دادیم، در اینصورت گوگل این پیوند را تحت عنوان رأی اتکا مدیروب به وب سایت سابق الذکر در حیث می‌گرفت و هرچه تعداد اینگونه پیوند هایی برای یک وبسایت بیشتر باشد، بها و اعتبار آن در نزد گوگل بیشتر میگردد. می بایست اعتنا داشته باشید که «چگونگی» در اینجا کلام اولیه را می زند و لذا همگی لینک و پیوند‌ها بها یکسانی ندارند. درواقع، اخذ یک سری بک پیوند کیفیت عالی از منابع مطلوب از هزاران بک پیوند از سمت اینترنت‌وب سایت‌های اسپم خوب میباشد.

در حال حاضر به دو سؤال اصلی جواب می دهیم:

 

چه چیزی چگونگی بک لینک و پیوند را انتخاب می‌نماید؟
به‌طورکلی، یک بک پیوند کیفیت خوب دارنده مشخصه‌های ذیل میباشد:

لینک و پیوند فالو (dofollow) باشد و خیر nofollow؛
میان محتوای وب سایت منبع قرار داده گردیده باشد؛
انکر تکست (anchor text) یا این که متن لینک و پیوند تماماً طبیعی به لحاظ رسد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:47


لینک و پیوند سازی فرنگی چیست ؟

پیوند سازی فرنگی که در اصطلاح به آموزش لینک سازی خارجی ان اکسترنال لینک و پیوند گفته می شود , به پیوند سازی که در بیرون وبسایت شکل می گیرد همانگونه که گفتیم  پیوند سازی جزء موردها اصلی در offpage تارنما هست که به امداد پیوند سازی فرنگی شما می‌توانید مرتبه تارنما خویش را بهبود بدهید . شما به امداد پیوند سازی فرنگی می‌توانید برای سایت خویش بکلینک بسازید .

 

در طریق پیوند سازی فرنگی شما بایستی سایت هایی را پیدا فرمایید که بتوانید در انها لینک و پیوند تارنما خویش را قرار بدهید  و یک پرسش اساسی را در صدر به شما پاسخ بدهم “که ایا در مجموع وب سایت ها می بایست لینک و پیوند خودمان را قرار بدهیم ؟ “

پاسخ پرسش نه میباشد . شما نباید در کل وب سایت ها پیوند خویش را قرار بدهید , لینک و پیوند سازی فرنگی دارنده یک اصولی میباشد که بایستی ان را رعایت فرمائید تا در گیر نقص‌ نشوید .(به‌دنبال بدین اصول پرداخته ایم)

هرگاه شما برای وب سایت خویش پیوند سازی فرنگی فرمائید ان وب سایت برای گوگل  دوستداشتنی میگردد  و سبب ارتقاء اعتبار شما پیش گوگل گردیده و در سود منجر بهبود جايگاه وبسایت شما می گردد . بگزارید با مثالی بدیهی خیس برای شما بگویم :

 

فکر کنید که شما برای خرید یک مال که اخیرا وارد بازار گردیده مبادرت می‌کنید بعداز انکه شما وارد دکان شدید نماینده ی فروش ان پیروزی و فرآورده به توضیح ان فرآورده می‌پردازد که شمارا قانع نماید تا کالا را تنظیم نمائید  , ممکن میباشد که شما در صدر فکر کنید که ان فرد صرفا قصد فروش متاع خویش را داراست و ممکن میباشد در هنگام خرید دودل گردید کافیست در‌این هنگام کسی وارد فروشگاه خواهد شد  و به شما بگوید که ان فرآورده را از گذشته تهیه و تنظیم نموده است و بسیار راضی بوده میباشد . با‌یقین جدید می‌توانید اعتقادوباور نمائید که صحبت ان نماینده در ارتباط با ان متاع صحیح بوده و به ان مال پشت گرمی خواهید کرد .

با این مثالی که زدم شما بی نقص معنی پیوند سازی فرنگی را فهم و شعور کردین .

پیوند سازی فرنگی به صراحت به وسیله یوزرها گوگل اعلام گردیده است که که اثر بسیار خیر در مرتبه تارنما شما خواهد گذاشت  البته خواسته از این لینک و پیوند سازی پیوند هایی میباشد که استفاده کننده یا این که خواننده مقاله شما در وب سایت های دیگر و یا این که شبکه های مردمی قرار می دهد. از انجا که ممکن وجود ندارد این کلیه تارنما به وب سایت شما به طور طبیعی پیوند بدهند اشخاص به پیوند سازی تصنعی می‌پردازند.

نکاتی که در پیوند سازی فرنگی بایستی بدانید

 

1_لینکی که از یک وبسایت به وبسایت دیگر وارد بشود جزء این گروه از لینک و پیوند سازی است (فرنگی)  در فیض در شرایطی که شما لینک و پیوند خویش را داخل تارنما دیگری بگذارید پیوند سازی تصنعی ایفا داده اید .

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 144 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 16:09

سئو برای موتورهای کاوش را فراموش نمائید آموزش لینک سازی خارجی و تمرکز خویش را بر روی ساخت‌و‌ساز محتوای نفیس برای مخاطب پایانی بگذارید.

قانون ها seo همواره درحال تغییر و تحول می‌باشند و شما برای بهینه سازی وب سایت خویش نیاز به یک نرم افزار مدون دارید. به برخی آمارها در مورد بهینه سازی نگاهی بی اندازید:

93 درصد از شغل های آنلاین با کاوش در موتورهای کاوش آغاز می شود
75 درصد از یوزرها هیچ زمان به کاغذ دوم گوگل مراجعه نمی‌کنند.
70 تا 80 درصد یوزرها گوگل به تبلیغات کلیکی گوگل اهمیتی نمی دهند.
آیا به هیچ وجه بهینه سازی کردن وب سایت بایستگی دارااست؟ به طبعً آری

بهینه سازی به لهجه بی آلایش در معنای؛ ترجمه اینترنت وب سایت شما به زبانی میباشد که به وسیله موتورهای کاوش به آسانی شعور می‌گردد. با seo شما میتوانید کاربرانی که بدنبال جنس و سرویس ها و داده ها و جواب های ارائه گردیده در وبسایت شما میباشند را به تارنما خویش جذب نمایید. شما میتوانید با seo ماهر درجه قابل قبولی در گوگل بدست بیاورید.

از طرفی فرمول های درجه بندی در گوگل یا این که دیگر موتورهای کاوش به طور بی نقص معین وجود ندارد. از طرف دیگر الگوریتم هایی مانند رنک برین RankBrain  گوگل، شناوری مرتبه های کاوش را فراتر برده اند. و ضوابط جان دار برای درج محتوا و اخذ بک لینک و پیوند به شدت طاقت فرسا گیرانه گردیده اند. 

ایرادات رایج در seo و روشهای اجتناب از آن
درین نوشته‌علمی با تحقیق یکسری وبسایت، چنیدن غلط در اجرای تکنیک های بهینه سازی را که بارها و بارها در تارنما های متعدد تکرار گردیده است را لیست کرده ایم تا شما از این خطاها اجتناب نمایید.

1- عبارات کلیدی
لغات کلیدی در محتوا بسیار التفات دارا‌هستند و خویش محتوا پاد شاه بهینه سازی میباشد.

 اشتباهی که مبتدیان و حرفه‌ای های بهینه سازی به یک معیار در هنگام به شغل بردن لغت ها کلیدی اعمال میدهند. لبریز کردن محتوای ورقه با عبارات کلیدی و به کار گیری از لغت ها کلیدی خطا میباشد.

غرض از مالامال کردن محتوا با عبارات کلیدی استعمال از خویش لغات کلیدی بصورت ظریف در محتوا و استعمال بیش تر از حد آن در محتوا به مراد فریب موتورهای کاوش میباشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:31

شما بایستی برای تشویق استفاده کننده آموزش لینک سازی خارجی به جاری ساختن کاری که مد نظرتان میباشد از عباراتی استعمال فرمائید که به شدت ترغیب کننده باشند و درصد بالایی از مخاطبان تارنما به کلیک کردن بر روی دکمه ای که شما برای اجرا آن فعالیت در لحاظ گرفته اید تشویق شوند.

 کوشش نکنید که یوزرها یا این که موتورهای کاوش را فریب دهید
در سال 2018 تاکتیک هایی مانند کلوکینگ (تولید محتوای دروغین در تارنما) و یا این که ریدایرکت کردن کاربر به برگه ای ناخواسته به جز زیان برای وب سایت شما چیزی به همدم نخواهد داشت. بدین ترتیب بجای سعی برای فریب گوگل به ساخت قیمت در محتوای خویش تصور کنید.

 برای وایرال گردیده محتوای خویش شغل بیشتری در شبکه‌های‌اجتماعی اجرا دهید
برای آنکه محتوای خویش را برای جمع گسترده تری تبلیغ فرمایید و بوسیله دامنه وسیعتری از مخاطبان شناخته گردید میتوانید از شبکه های مردمی امداد گرفته و خلال تبلیغ به وب سایت خویش نیز بک پیوند بدهید. بازاریابی در شبکه‌های‌عمومی می‌تواند به ارتقا ترافیک وب سایت شما سبب ساز گردد.

درخواست از اینفلوئنسر ها در حوزه شغل خویش برای بهبود نتیجه ها
اینفلوئنسرها در شبکه های مردمی مانند اینستاگرام و... میتوانند به تولید یک کمپین تبلیغاتی موءثر در بیزنس شما یاری دهد. با دقت به آنکه اینفلوئنسرها کاربر بالایی دارا هستند. میتوانند در ارتقا ترافیک حصول و شغل های تازه بسیار اثر گذار شغل نمایند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 91 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 16:48


Link Bait در معنای طعمه لینک و پیوند میباشد. همگی مدیران آموزش لینک سازی خارجی وب سایت‌ها یک مقصود معین دارا‌هستند. آنان می خواهند با نشر محتویات درون وبسایت، نمره و اعتبار وب سایت خویش را ارتقا دهند. چون هرچه تعداد داده های عددی بازدید‌‌کنندگان بالا برود آن تارنما از بها و اعتبار بیشتری بهره مند خواهد بود. یکی طریق‌های seo و باصرفه‌ سازی تارنما Link Bait یا این که طعمه پیوند میباشد. بک پیوند‌ها عنصری اساسی برای سئوکار‌ها می باشند. پس می‌اقتدار از آن ها استعمال مطلوب یا این که نامناسب کرد.
Link Bait چیست
یکی شیوه های اصلی برای بک‌ پیوند دریافت کردن، ساختن طعمه برای لینک و پیوند‌های جانور در تارنما‌ها میباشد. چون شما میتوانید با استراتژی ایجاد محتوا ، بک پیوند‌ها را آیتم غرض قرار دهید.

Link Bait یا این که طعمه لینک و پیوند روشی میباشد که از آن در لینک و پیوند بیلدینگ استعمال میشود اما به کار گیری زیاد از آن پیشنهاد نمیشود. چون پیوند بیلدینگ فعالیت بسیار طاقت فرسا و رنج میباشد که برای اجرا دادن آن بایستی انرژی متعددی صرف نمایید و همینطور فرآیند بسیار مجال بری میباشد. تارنما‌هایی که از جايگاه‌ بالایی در موتورهای کاوش مرورگر‌ها بهره مند می باشند ممکن میباشد از تکنیک‌های کلاه سیاه به کار گیری نمایند البته به طور طبیعی نمی‌قدرت با به کار گیری از BlackHat بهینه سازی مدام در بالا حاصل گوگل بود.

طرز‌هایی که توسط بهینه سازی کلاه سیاه سبب هلاکت جايگاه تارنما می شوند دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشند.

seo بیشتراز حد صفحه ها وب سایت
سئو در وب سایت نکته مهمی میباشد که بایستی آن را برای ارتقای چگونگی وبسایت خویش در لحاظ گرفت. البته گاهی مدیران وب سایت آنقدر به پندار بالا بردن جايگاه تارنما خویش میباشند که از رضایت مخاطبان و یوزرها تارنما غافل میشوند. این فرمان موجب می شود رفته رفته از امتیازش وب سایت شما کاسته خواهد شد.

به کارگیری از seo کلاه سیاه در ساخت‌و‌ساز محتوا
ساخت محتوا در وبسایت‌ها از التفات بالایی شامل است و نقش بسیار مهمی در توفیق وب سایت داراست. البته در صورتی‌که مجموع کار شما برای بالا بردن چگونگی تارنما، بر روی ساخت محتوا متمرکز باشد، طبیعی میباشد که از مقصود اساسی مسافت می گیرید و به سوی طرز‌های کلاه سیاه میروید.

تکنیک‌های Black Hat در لینک و پیوند سازی
لینک و پیوند سازی در تارنما بسیار اثر گذار میباشد. ولی بعضی وقت ها طرز‌هایی که در پیوند سازی به شغل می‌رود اثرات منفی بر توفیق وبسایت شما داراست. تکنیک‌هایی مانند تبادل پیوند، پیوند سازی رینگ‌ای، مزرعه پیوند و پست مهمان غیر قابل درک ازجمله شیوه‌هایی می باشند که در لینک و پیوند سازی اثرات منفی به بهینه سازی تارنما وارد می‌نمایند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 13:55


به صورت فزاینده، وب سایت ها در هم اکنون امروزی سازی آموزش لینک سازی خارجی می باشند و تلاش می نمایند تا در نتیجه ها موتور کاوش در بالا قرار بگیرند. با این وجود، برای استحصال به حالت خوب، بایستی در فناوری سپرده گذاری فرمایید. با دقت به ارتقا شایان توجه مطالب جان دار در اینترنت، انتخاب چگونگی آن به مراد رقابت با بقیه سایت ها نکته مهمی میباشد.

خزنده، ربات یا این که عنکبوت، اینها اپ هایی میباشد که بوسیله موتورهای کاوش برای کشف اینترنتی و بارگیری اتوماتیک محتوای مو جود در تارنما ها به کار گیری میگردند. آنان متن صفحه های و پیوندهای یافت گردیده را ضبط می نمایند، به این ترتیب یوزرها موتور کاوش را توانا میسازند تا صفحه های تازه را پیدا کرده و بازدید نمایند. این ربات ها در واقع قابل انعطاف افزارهایی می‌باشند که برای ایفا یک کپی بر روی یک وبسایت به نحوه ای منظم و از روش اطلاعاتی که به تلاش آن‌ها مربوط میباشد، تهیه و تنظیم گردیده اند.

 

خزنده
فرایندی که یک خزنده اینترنت جاری ساختن می‌دهد را اینترنت خزیدن یا این که جنبش عنکبوتی می نامند.  اکثری از تارنما ها، به ویژه موتورهای کاوش، از خزنده ها برای محافظت یک مقر داده آپ تو دیت گردیده به کار گیری می نمایند. از خزنده اینترنت به صورت عمده برای ساخت‌و‌ساز یک اسکن یا این که نسخه برداری از تک تک صفحه ها بازدید گردیده به مراد پردازش به وسیله موتورهای کاوش استعمال می‌گردد. از خزنده ها همینطور می اقتدار برای شغل های تعمیر و حفظ خود کار در وبسایت ها مانند؛ ارزیابی کردن پیوند ها یا این که اعتبارسنجی کد HTML به کار گرفت.

سه منش  برای خودداری از بازدید و پیگیری خزنده ها از صفحه های و پیوند ها وجود دارااست:

او‌لین و متداول ترین منش آن از روش پرونده txt میباشد.
راه و روش دیگر از روش برچسب متا ربات ها با مقدار “noindex” یا این که “nofollow” است، که به ترتیب برای عدم ایندکس خویش ورقه و زیرپیوندهای مو جود در برگه استعمال میگردد.
به کار گیری از rel = “nofollow” برای ارتباطات.
 

طرز عمل ربات گوگل چه گونه میباشد؟
ربات های گوگل آغاز صفحه ها تارنما را پیدا می نمایند و لیستی از کلمه ها و کلمات جان دار در هر شیت را ساخت‌و‌ساز می نمایند. با به کارگیری ازاین لیست، آنان یک مقر داده تولید می نمایند و با استناد به خصوصیت های کلی که در صفحه ها آن یافت می‌شوند، صفحه ها دقیقی را که یوزرها جستجومی نمایند پیدا کرده و به آنان اکران می‌دهند.

این ربات گوگل که وارد تارنما میشود و این مراحل را اعمال می نماید، indexer اسم دارااست. بعداز آن، زمانی که مخاطب آخری یک واژه و کلمه یا این که عبارت را در موتور کاوش تایپ نماید، این ربات از روی آدرس ها کارکشته به یافتن تارنما متبوع میباشد. به‌این مرحله query پردازنده گفته میگردد. همان طور که میبینیم، در پشت  پرده هر جستجوی انجام یافته در وب، تعداد متعددی سازوکار وجود دارااست که با هم شغل می نمایند تا فیض مطلوبی را به مخاطب ارائه دهند. این فرایند تا حدودی غامض به لحاظ می‌رسد البته سود مطلوبی دارااست و غرض اساسی که رضایت یوزرها میباشد را آماده می نماید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 151 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 14:21


فراگیری لینک و پیوند سازی فرنگی از گام 0 تا سطح تخصصی و حرفه‌ای
یکی قسمت های اساسی بهینه سازی که برای همگی آشکار میباشد، آموزش لینک سازی خارجی گفت و گو پیوند سازی فرنگی وبسایت است. وقتی که شما تک تک شغل های بهینه سازی داخلی و تکنیکال را ایفا دادید، دفعه به استارت لینک و پیوند سازی فرنگی یا این که بک لینک و پیوند می گردد. backlink ها با اعتنا به اسم دیدنی و قدرتی که دارا‌هستند میتوانند برای تارنما شما بسیار خطرناک باشند. پس بایستی همگی قواعد و قانون ها پیوند بیلدینگ را بدانید تا بتوانید شایسته ترین به کار گیری را از آن ببرید.

ما درین نصیب قصد داریم تا شایسته ترین عصر لینک و پیوند بیلدینگ را معرفی کنیم، عصر یادگرفتن لینک و پیوند سازی فرنگی از او‌لین گام تا سطح ماهر و تخصصی در لینک و پیوند سازی فرنگی، چیدن استراتژی درست، تعیین لغت ها کلیدی صحیح، عمل با ابزارهای اساسی و کاربردی moz و ahrefs به طور تخصصی و… که میتوانید همه سرفصل ها را به طور بی نقص در نصیب سرفصل های زمان ببینید.

شما با ایفا لینک و پیوند بیلدینگ اصولی میتوانید به راحتی رقبای خویش را پشت سرگذاشته و در قبال آن‌ها قد دانش فرمایید.

هنگامی که کلام از پیوند سازی با استراتژی میگردد خیلی ها دست و پای خویش را گم می نمایند و مبتلا استرس میشوند و از شنیدن واژه و کلمه ای مثل استراتژی می ترسند یا این که حتی از اینکه برای وب سایت خویش بک پیوند بزنند به جهت اینکه ممکن میباشد پنالتی شوند می ترسند، ما درین متاع آموزشی به شما 0 تا 100 یادگرفتن بک لینک و پیوند را داده ایم تا بتوانید به طور اصولی و تخصصی پیوند سازی خویش را جاری ساختن دهید.


لینک و پیوند سازی فرنگی یا این که بک لینک و پیوند
backlink به لینکی گفته میگردد که از یک تارنما به وبسایت شما داده می‌گردد. مثلا در حالتی‌که شما در حوزه طراحی وب سایت عمل داشته باشید و ما از وبسایت seoedu به شما یک لینک و پیوند با واژه و کلمه کلیدی متبوع شما بدهیم، شما یکی بک لینک و پیوند از تارنما ما اخذ نموده اید.

پیوند سازی فرنگی برای وبسایت ما چه منفعت ای دارااست؟
یکی‌از مهم ترین فاکتورهایی که گوگل در رنک دهی خویش در حیث میگیرد، گفت و گو پیوند هایی میباشد که شما از وبسایت های گوناگون اخذ نموده اید. از این شیوه گوگل ترازو اعتبار شما‌را در دنیای اینترنت نظارت می نماید و رده های شمارا بهبود می‌بخشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:52